30. juli 2011

Nytt sinkhus fra Interiørgleder.



Nettbutikken Interiørgleder har alltid gode tilbud og er ein flott nettbutikk å handle i. 
Dei har rask levering og det er enkelt å handle hos dei.
Hver gang eg handler der får eg rabatter og ein liten gave i tillegg.
Det er så koselig!
Det viser at dei setter pris på kundene sine og vil holde på dei. 
Mannen min har handlet mange gaver til meg der. :)




Denne gangen var det ett stort sinkhus som kom heim til meg i posten. Det var 50% avslag på det og då klarte eg ikkje stå imot fristelsen og bare måtte ha det!



Det lille hjertet var gaven eg fikk.
Eg liker egentlig ikkje engler i interiøret for det minner meg om døden, men dette var søtt!
Likte det kjempegodt!






Ta ein titt da vel!






2 kommentarer:

Anette sa...

Snille mannen din da!!:)Fine de sinkhusa:)Så fint gjort av butikken du handler fra og legge med gaver:)Er ikke alle som gjør det.
Klem:)

Katrine Helen sa...

Så fine!:) Bra måte å vise at de setter pris på kundene sine med å gi det lille ekstra. Skulle vært flere av den type butikker:)